regla per primer cop
hola:)
encara no m'ha vingut la regla, i la meva metgessa em va dir que estava apunt, que aviat la tindria segurament. Ultimament em fa una mica de mal de panxa, be, més que mal de panxa em fa molts soroll. Te res a veure, osigui, pot ser de que m'ha de venir la regla? si no es aixo, quan t'està apunt de venir, com ho puc saber?
moltissimes graciies:D!
IESP

Hola pvermelles11,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Saber exactament quan et vindrà la regla per primer és pràcticament impossible de predir.
Tot i això, probablement començaràs a sentir una sèrie de sensacions: els pits et faran una mica més de mal, estaran molt més sensibles, potser que sentis com punxades a la panxa, potser que et sentis una mica més fluixa anímicament o més cansada, pel trasbals hormonal, i veuràs que el teu flux vaginal va agafant un color una mica més marronós.
Quan vegis aquest flux més marronós pots posar-te un “salvaslip” per evitar tacar les calcetes, però no podràs saber quan estigui a punt de venir (al menys aquest primer cop), sinó que sabràs que t'ha vingut perquè veuràs un flux més marronós, rosenc o vermellós.
Gràcies per utilitzar el consultori. Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico