KAOS
Hola!
Bueno, doncs tinc el problema de que soc molt amiga d'un noi, ens portem súper bé i bueno, quan es troba malament i això vaig al seu lloc de classe i el cuido, ell em busca, m'agafa de les mans sense cap motiu i es veu que li mola una noia i no vol dir-me qui és, i va amb nosaltres. Llavors una amiga en conya va començar a planejar el nostre futur,i com a vegades m'acompanya a llocs, i habitualment em pica perqué m'enfadi i acabem tontejant... el problema de tot això, que sí, és molt maco, però crec que em comença a agradar, i tinc por de cagar-la.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Sovint amb les relacions d'amistat tan intenses com la que ens descrius un dels dos pot acabar sentint quelcom més per l'altre. Abans de donar cap més pas, observa, potser aquesta noia que li agrada ets tu i ell es troba en la mateixa situació que tu i no vol dir-t'ho. O senzillament sent amistat real per tu. Però això només ho pot contestar ell.
Nosaltres per desgràcia no tenim una bola màgica que ens indiqui què has de fer, per tant, la decisió és teva, valora què és el que et val més la pena.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL