TINC PANXA:(
Hola!RESPONEU SI US PLAU!
Esque estic prima, pero tinc molta panxa, com si estigues embarassada, però sóc verge així que no se de que és... Potser menjo massa i estic prima per constitució? No ho se, ajudeume a baixar panxa per l'estiu amb aliment o algun exercici si us plau!
Sara Bujalance

Hola Happyness! Aquesta panxa que et veus pot ser perquè encara estàs a mig camí entre cos de nena i dona i encara tens la típica panxa de nen petit, rodona i dura. A mida que vagi passant el temps i el teu cos maduri aquesta panxa anirà marxant i la cintura s'afinarà. De totes maneres, si vols sortir de dubtes, el millor que pots fer és anar al metge i demanar-li consell, sobretot si et fes mal, ja que podria ser que s'inflés per una intolerància alimentària. A part d'això, la millor manera de tenir bé la panxa és menjar de tot, equilibrat i fer esport habitualment, res més. Molts petons!!