no noto res..
Hola, mira tinc un dubte: només ho he fet una dues vegades amb la meva parella però la cosa es que ni em va fer mal (perquè l'himen se'm va petar quan em van ficar els dits), ni vaig notar res.. simplement estava allà del pal.. vale si, molt bé..I estic preocupada per si es que em passara això sempre o què, saps?
Elena Crespi

Hola nuria, gràcies per escriure'ns! T'explico: dins de la vagina no tenim grans terminacions nervioses que ens facin sentir plaer, per tant, és molt normal que durant la penetració la vagina no senti grans coses. És molt normal però socialment se'ns ha fet creure que quan hi ha penetració, la vagina sent coses... i no és ben bé així. Les noies tenim el clítoris que només ens serveix per tenir plaer... la vagina, realment, només serveix per a la reproducció. Per tant, el que et recomano és que si vols tenir plaer durant la penetració, puguis acaronar el clítoris de manera directa (amb la mà o un ajoguina) o indirecta (buscant una posició que pugui acaronar-lo indirectament i fer que hi hagi fregament). Mica en mica has d'anar coneixent el teu cos per veure com fer-ho. Si només ho has fet 2 vegades, és moslt normal que encara no coneguis com fer-ho.
Un petó!
Elena Crespi i Asensio - www.facebook.com/elenacrespipsico