anem a parlaar!
jo tinc novio des de fa 2 anys, la nostra relacio va molbe,ens estimem molt tant l'un com l'altre. Em tingut uns moments en que ens agradaria haver fet l'acte sexual i la vritat esk els dos ens agradaria. Estaria be que follessim? Tenin en com`pte que ell te 16 anys i jo nomes 14.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Nosaltres no et podem dir si heu de tenir o no heu de tenir relacions sexuals.
L'única cosa que et podem dir és que la decisió és teva, valora si ja vols iniciar la teva vida sexual compartida, si la resposta és que no, no hi ha res a discutir, si la resposta és si, no cal que sigui començant per la penetració, podeu ensenyar-vos l'un a l'altre com us agrada que us acaronin i començar amb masturbació compartida. La penetració NO és el més important, el MÉS important és que estigueu els dos segurs que voleu iniciar ja aquesta parcel·la de la vostra vida (cadascun la seva).
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL