que hem posin els dits(sisplau contasteu, que mai ho feu!!!!)
Quan jo hem masturbu no se el perque pero em dexu tots els dits plens d'un liquid blanc. I el meu novio m'ha dit si mels pot posar, pero hem fa cosa que se li cuedin els dits plens d'aquell liquid festigos i blanc.
Hi ha algun metode perque no surti tant liquid?
IESP

Hola.
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Res que tingui a veure amb el teu cos ha de portar la paraula fastigós, ja que sinó les primeres persones que ens rebutgem i no ens acceptem som nosaltres mateixes.
El líquid blanquinós és flux vaginal i es segrega tan de forma natural com quan hi ha algun tipus de contacte o estímul sexual.
Si tu i la teva parella voleu masturbar-vos l'un a l'altre hi haurà fluids corporals, hi haurà lubricació per part teva, per part seva i hi haurà ejaculació, i això no ens ha de fer fàstic. Si t'has de sentir més còmode, procureu tenir tovalloletes humides i quan deixeu de tocar-vos pugueu rentar-vos les mans (no els genitals!). També si et sents incòmode per aquest tema, comenta-ho amb ell i digues-li que et fa vergonya o et fa cosa perquè lubriques, veuràs que a ell li semblarà fantàstic i no li farà cap tipus de manies!
Per tant, accepta com el teu cos reacciona!
Helena Angel @HelenaAL