Crèixer
Hola Sara,
Fa poc més d'un any que la meva alimentació no és la correcta. Sempre he estat preocupada per el meu físic i vaig començar a menjar malament per por d'engreixar aquells quilos que havia perdut durant l'estiu de l'any passat. Actualment vull començar a menjar bé de nou, però tinc un dubte. La meva família és molt alta; els meus pares fan 1,72 i 1,73 i la meva germana 1,78. La resta de la meva família té alçades similars i jo hauria fer igual, però tinc 15 anys i el metge em va dir que havia perdut creixement. La meva pregunta és, puc recuperar els centímetres perduts i poder mesurar 1,78, tal i com em van dir?
No publiqueu el meu nom si us plau. Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola! Tranquil.la que el teu nom no em surt ni a mi. El millor que pots fer tant per mantenir un pes correcte com per créixer correctament i treure-li tot el "potencial" a la teva genètica és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent això no cal que facis res més i creixeràs de la manera correcta, tal i com la teva genètica té previst que creixis. Pensa que el comentari del metge era orientatiu, encara que sigui un molt bon metge no té una bola de cristal per predir el futur i endevinar quina alçada faràs de gran. Un petó molt gran!!