Esta be el meu pes ?
hola ! Tinc 16 anys faig un 1'60 i peso 68 , 69 i a vegades 70 quin es el meu pes ideal ? I ara estic molt per sobre del meu pes ? Esta en perlli la meva salut ?
Sara Bujalance

Hola StarStron22! No et preocupis pel pes en sí, el pes és quelcom molt relatiu que depèn de moltes coses: genètica, estil de vida, pràctica esportiva, estat de salut, edat (tu estàs en edat de creixement)... I el pes és diferent en cada persona, per això dues persones amb mateixa alçada i pes poden tenir cossos molts diferents. Per tot això el pes "ideal" no existeix. El que sí és important és fer un estil de vida saludable, per mantenir un bon pes, és a dir, un pes saludable. El que has de fer per fer un estil de vida saludable és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. El que també pots fer és anar al teu metge i demanar-li consell, ell/a et podrà dir si la teva salut està bé i pautes per fer una vida saludable. Molts petons!!