Peso 54, tinc 13-14 anys i faig 1,63 d'altura
Estic una mica preocupada, ajudeu-me si us plau!!!!
Tinc 13 i faré els 14, peso 54 i faig 1,60 d'altura. Crec que m'hau ria d'aprimar una mica el problema es que no se om fer-ho. He intentat no menjar tant i menjar més sa i fer abdominals cada dia però no crec que em funciona. Ja sé que segurament em direu que el meu pes està bé el que passa és que em continuo veient la meva panxa que faig i no m'agrada. També depen del dia em veig les cuixes per primes o més grasses. Necessito que m'ajudeu ja que d'aquí a poc ja obren la piscina i no m'agrada gaire el meu cosa.
Ajuuuudaaaa!!!
Sara Bujalance

Hola xeeeenia! El teu pes està bé! NO necessites aprimar res! EL problema no està en el teu cos (el teu cos està bé), el problema està en com et veus tu a tu mateixa, per això en funció del dia et veus millor o pitjor, el problema està en com et perceps. El que has de fer per ser capaç de veure com estàs realment és valorar-te positivament, acceptar-te tal i com ets, rodejar-te de gent amb la que et sentis bé i disfrutar de la piscina i les vacances!. El que també t'anirà bé és parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos, ells t'ajudaran a estar bé. I recorda que per mantenir un bon pes és important fer esport i menjar de tot i equilibrat. Menjar poc no és bona idea per aprimar perquè aconsegueixes tot el contrari, al menjar poc el cos "s'espanta" i aprèn a engreixar per compensar la manca d'aliment, així que si vols mantenir un bon pes, menja bé, no passis gana i menja equilibrat, com marca la piràmide alimentària. Molts petons!!