Anal?
Holaa,
Soc una noia i em masturbo sovint.
El problema es que em faig massatges al clitoris i m'encanten pero mai arribo al orgasme. M'agradaria ferme dits pero no em se trobar el forat de la vagina i quan intento posar els dits per on hairia de ser em fa mal, encara que estigui lubricada i relaxada. He vist on estan els llavis i tal i sembla que jo ho tinc petit i estret xD Mestic posant molt paranoica amb aixo perque alguns cops he notat que hi ha carn despres del forat, com si fos un tap(?). Bueno la regla em ve normal i tal.
També he començat a masturbarme analment i m'encanta pero en molts llocs he llegit que quan em faci gran puc tenir problemes de colon. Es veritat?
Moltes gràcies ^^
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La vagina no és un forat buit, és com un mitjó. La carn que notes segurament són les parets vaginals. Intenta no introduir el dit ben recte, segueix la forma de la vagina, els has d'introduir com si senyalessis cap a la teva esquena.
Mira’t aquests dibuixos:
- Genitals externs, localitza davant un mirall totes les parts dels genitals:
LHdzyMVXCw/Tw4Na2uEWWI/AAAAAAAAARg/yu_f4boMbP0/s1600/genitales_femeninos.jpg
- Genitals interns:
Pel que fa a l'estimulació anal, ves amb compte del que introdueixes ja que l’esfínter no té final, són els intestins i si introdueixes un objecte sense tope o dissenyat específicament per l'estimulació anal, pot ser succionat, i per extreure'l hauries d'anar d'urgències.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL