Urgent!!!!
Hola,
Tinc un problema (ja veureu que creureu que és tant), i és que la meva mare hem vol fer anar al ginecòleg. És la primera vegada i m'agradaria saber què és el que et fan.
Aniré molt més segura si m'expliqueu què fan,
Gràcies!!!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En el ginecòleg, normalment en una primera visita, et faran preguntes. Preguntes com: tens una vida sexual activa? Tens la regla? Et ve regular? Quan la tens et fa mal la panxa? Et surt molta quantitat? Quan et va venir per últim cop, quan va marxar? Etc...Algun dels ginecòlegs fan una exploració, si veuen que ets verge, no introduiran res i potser fan una exploració externa (o ni te la faran), si no ets verge i ja has tingut relacions sexuals amb penetració potser també et fan una exploració interna.
Si el ginecòleg és un bon professional no et farà mal, no és agradable, és més ben molest però no hauria de generar dolor. SI veu quelcom extrany potser et fa una citologia o una ecografia interna però això si ho fan és per a detectar qualsevol problema o per assegurar que tot està correcte (ovaris, matriu,...)
EL ginecòleg no ens ha de fer por, ens ajuda a mantenir una bona salut sexuals dels nostres genitals.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL