aneu apretats pero es urgent :$
seguramet hi ha gent que te pitjors problemes que jo, pero per mi es molt important i urgent, total la consulta es: Com li dic a un dels meus millors amics que no m'agrada sense fer-li mal, esque el pobre acaba de sortir d'una relació i jo l'he estat ajudant, pero ara li agrado jo, bueno no estic segura al 100% pero al 75% si. Així que si al final soc jo, com li dic que no sento el mateix per ell sense fer-li mal?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una forma de dir-li seria comentar-li que tu segueixes sentint el mateix per ell, que sou amics, que t'agrada la relació que teniu, que no vols que canviï i que potser ell està confonent el que sent perquè l'has estat ajudant, però que tu no vols res més amb ell.
Quan em de dir quelcom així, no és fàcil i no podem pretendre no fer mal, quan ens diuen que no podem fer mal i no podem preveure la reacció de l'altre. Per tant, el millor és que siguis sincera amb ell ja que sovint el no dir per no fer pot fer encara més mal.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL