No m' agrada gens el meu cos.
Hola us volia escriure perque em fa bullyng per el meu cos estic massa grassa per la meva altura tinc unes cames fastigoses plenes de cerulitis i em dono molt fastic he intentat fer dieta, esport,no menjar...Pero no funciona ajuda que puc fer per aprimarme??
Siusplau Contesteu :)
Sara Bujalance

Hola LadyPink! Per mantenir un bon pes només cal menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si tot i així creus que el teu pes no està bé, demana-li consell al teu metge, pensa que el pes és un tema de salut. Però el més important, passa de la gent que es fica amb tu. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets, ja sigui per dintre o per fora. El teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res. No permetis que la teva autoestima depengui de gent tant antipàtica i insegura que necessita fer sentir malament als altres per creure's millor. Pensa que la gent que es fica amb els altres ho fa perquè, en realitat, tenen baixa autoestima i, inconscientment, volen que els altres també tinguin baixa autoestima, així que passa d'ells. I molt important, parla amb els teus amics i professors sobre els comentaris que et fan, això és bullying i no s'ha de permetre, els teus amics i professors t'ajudaran a parar-los els peus. Molts petons!!