com començar?!
Hola adolescents!
Tinc un porblema. No m'agradaria que penssessiu que sóc una creguda o res semblant, però el cas és que tinc tres nois que em cauen molt bé que volen algo amb mi. El quid de la questió és que jo aquesta any ja en tinc prou de relacions fallides o lios d'un dia, doncs ja em fa mandra quedar amb algú només per liar-nos i després bon vent i barca nova!
M'agrada un noi que és 3 anys més gran que jo que conec de vista. Em parlat un cop (no m'atrebeixo a parlar-li més per por de ser pesada...què li dic? No tinc pretext i no vull que se'm vegi molt desesperada... :/ ) i realment m'agradaria intentar conèixe'l millor, i, qui sap, potser, en un futur, tenir una relació llarga amb ell però, ni que només arribem a amistat (però com començar?!), m'encantaria coneixe'l.
Adolescents, estic feta un embolic!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Pel que fa al tema que ens expliques...en primer lloc volem fer-te una reflexió: per què hauries de semblar-li una desesperada? Senzillament el vols conèixer, no perquè siguis una desesperada, sinó per conèixe’l. Però si tu et sents com una "desesperada" és normal que "no vulguis ser pesada" com ens expliques. Per tant... primer de tot valora't o no et sentis una desesperada, simplement el vols conèixer perquè et sembla interessant i perquè t'agrada, punt.
Si ja heu parlat, vol dir que ja us coneixeu, per tant, tens molt de guanyat! El proper cop que coincidiu dóna-li una mica més de conversa, podeu parlar de les vacances d'estiu, de què fareu o què heu fet per vacances, etc...
sovint pensem que els altres pensen quelcom de nosaltres, i a vegades allò que pensem que pensen és el que nosaltres mateixos/es pensem de nosaltres.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL