pes
Hola! Tinc 15 anys medeixo 1,60-1,65m i peso 49-50 kg faig bastant esport, vaig a corre de tan en tan, tambe faig balonmano, pero encara no em veig com m'agradaria, tinc molta cama i una mica de cul , intento menjar saludable, la meva mare sempre fa menjar variat, pero casi sempre dino sola i no m'ho acabo tot sempre deixo bastant, estic obsesinada amb el meu cos.
Sara Bujalance

Hola largarc99! El teu pes és, fins i tot, baixet per la teva alçada, això vol dir que estàs prima!! Treu-te del cap aquesta obsessió per aprimar perquè NO et fa falta! Si aprimes estaràs posant en risc la teva salut!!. A més, menjar poc no és bona idea per mantenir el pes, perquè si menges poc el cos "s'espanta" i aprèn a engreixar per compensar la manca d'aliment. El millor que pots fer per estar bé és parlar amb els teus pares sobre com et sents amb el cos, ells ja han passat per l'adolescència, t'estimen molt i faran tot el possible per ajudar-te a estar bé i evitar un problema amb la preocupació pel pes. Molts petons!!