solcs a les cames i cul sortir al estil formiga
Hola! M'agradaria que em donessis consell amb un problema que ticn ja deu fer com 5 anys aproximadament. Quan era petita estava bastant gordeta i no m'agradava a mi mateixa aixi que vaig començar a fer exercici diari i a menjar molt equilibrat, evitant menjars molt calorics i subtituint el brenars de per exemple un croissant, per una fruita. El fet és que, desde que vaig començar en poc més d'un any vaig perdre aproximadament uns 10 quilos i vaig perdre molt greix ja que al fer esport vaig comensar a fibrar zones concretes que m'interesava remarcar. La cosa està en que desde llavors, em van sortir una mena de solcs o de espais que van endins als costats de les cames que no consegueixo treure, em podries dir alguna manera de treurem aquests espais buits? Vaig anar al dermatòleg i em va dir que era cosa de que al haver estat més grassa la meva pell s'havia deixat anar com una goma i ara diguessim que sobrava quantitat, si hi hagués alguna manera d'aconseguir treure-ho.. ara al estiu queda lleig i antiestètic.
Tinc una segons consulta, tinc el cul com sortit, i ample, la meva mare també el té així, crec que és de familia, la cosa és que m'agradaria algun consell per poder reibaixar-ne l'amplada ja que no m'acava d'agradar! Hi ha algun exercici que reduixi els glutis i em faci tenir un cul més estret?
Tot s'ha de dir, que ara estic molt contenta amb el meu físic i ,'agrado tal i com soc, tinc parella i m'estima així però em sentiria molt millor amb mi mateixa rebaixant el cul i treient-me els antiestètics solcs de les cames!
Petonss! Gràcies
Sara Bujalance

Hola Laurawright! Pel que fa als solcs: serà difícil treure'ls, però pots millorar l'aspecte de la teva pell hidratant-la bé, bebent prou aigua, fent esport i continuant menjant equilibrat. Pel que fa al cul, el millor que pots fer és fer esport: bicicleta, step, patinatge... són esports que t'aniràn bé. Tot i així pensa que la forma del cul també depèn d'un factor genètic, com dius tu, i això fa que no sigui possible canviar-ho. Per tant, la millor manera per sentir-se bé és acceptar-se tal i com som, a més, com molt bé dius tu, el teu físic està bé, així que estigues contenta! Molts petons!!