el primer cop
Hola,
Porto 5 mesos sortint amb la meva novia i és la noia més perfecta del món. Ens estimem molt i tot va sobre rodes, però tenim problemets alhora de fer l'amor...
Quan arriba l'hora de la penetració, sembla que el penis no pot entrar adins. No sabem per que passa això... pot ser que s'hagi d'anar obrint mica en mica i lentament la vagina? O potser tinc un problema jo (fimosis o algo aixi, pero no em fa mal nomes molesta a vegades i puc retirar perfectament la pell d'allà abaix...)?
Agrairia molt que ens ajudessiu i si pot ser algún consell per la primera vegada estaría bé, potser el que passa es que estem molt nerviosos.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Segurament, com molt bé dius, els nervis us poden estar jugant una mala passada.
Intenteu fer la situació còmode i relaxada (per exemple, quan us quedeu sols assegureu-vos que ningú us pot enxampar, si teniu aquesta por, no podeu relaxar-vos del tot). Quan estigueu en aquesta situació, jugueu, toqueu-vos, acaricieu-vos, quan la masturbis introdueix un dit dins la seva vagina per a que la musculatura es relaxi. Si li fa mal que introdueixis un dit el millor serà que vagi al metge o a una fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià per a que avaluï si la musculatura està hipertensa.
Preneu-vos-ho amb calma, no cal anar a la penetració directament, jugueu, exciteu-vos i si ve de gust la penetració fantàstic, sinó no, no és cap obligació.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL