Ho estic pasant fatal, necessito ajuda urgentment
Hola:) soc una nena de 15 anys que pesa uns 54kg y medeix 1,62.
Estic molt malament en veig grassa quan tothom em diu que estic perfecte i als ossos pero jo no em veig aixi,vaig al gimnàs cada dia i menjo tirant a bastant poc encara que hi ha dies que tinc atracons pero atracons de fruita. Ara mateix estic menjant fruita perque tinc molta gana y no vull menjar ni pastes ni res, pero estic plorant perque em sento malament perque se que si segueixo aixi em posaré gorda. La meva mare ma dit que estic enferma obsesionada per estar prima i que no em fa falta aprimarme mes que si no estare anorexica pero jo no em veig aixi ploro cada nit y nose que fer, ja he fet una consulta aqui una vegada pero es que me esta anant a mes. Et vaig fer cas i vaig parlar amb els meus pares el meu pare em vigila el que menjo pero no em crec quan lo dic que he menjat em tracta com so fos una enferma i no es aixi. I la meva mare bueno estic tot el dia barallantme amb ella perque em diu que estic obsesionada i enferma i que acabare malament..i jo segueixo sentitme una merda..tenia que desahogarme amb algú i aixo majuda..grscias:)))))
Sara Bujalance

Hola Raqelrf! La preocupació pel pes està anant massa lluny i s'està apoderant en excés de la teva vida, t'està fent sentir malament, discutir amb els pares, sentir angoixa, passar gana.... Parlar amb els pares és el millor que podies fer, ells t'estimen molt i faran tot el possible per ajudar-te. Per tot el que dius ha arribat el moment de que demaneu ajuda professional per evitar que això es converteixi en una anorèxia. Visiteu el teu metge i demaneu-li consell, o si no, truqueu-nos a Fundació Imatge i Autoestima i us ajudarem, el nostre telèfon és el 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!