sexe oral
Holaaaa! tinc un dubte.. ja sé que per fer sexe oral s'ha de fer servir preservatiu pero tinc amigues que ho fan sense i que diuen que el noi se'ls hi corre a la boca o que es tragan el semen. Es dolent?? L'altre dia anavem a fer-ho amb el meu novio pero al no tenir condó ho vam deixar estar... em fa por que sigui dolent o algo...:S
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el problema de practicar sexe oral sense preservatiu és el possible contagi d'infeccions de transmissió sexual, ja que no hi ha cap tipus de protecció. Aquestes infeccions es passen a través de fluids (com el semen, el fluid vaginal, la sang) o les mucoses, que es troben a la part superior del penis (el gland), a l'interior de la vagina i de l'anús, i a l'interior de la BOCA. És per aquest motiu que també es poden transmetre infeccions a través del sexe oral quan no s'utilitza preservatiu!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat