Ajuda!
Hola!
Tinc un problema, i es que l'altre dia quan ho vaig fer amb el meu novio, el preservatiu es va quedar dins, jo el vaig treure i tot normal, però es que no se, em va deixar una mica preocupada, ara quan faig pipí em fa mal (al final). ¿Que em passa?
IESP

Hola Vainilla!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Quan algun part dels nostrres genitals en fa mal, hem d'anar al METGE, sobretot si dura uns quants dies... No puc dir-te quin és el motiu, ja que es necessita que ho avalui un expert en el tema (ginecòleg/a).
A més, quan el preservatiu es queda dins, i ell ha ejaculat quan el preservatiu se li havia sortit, el millor és anar a demanar la pastilla del dia de després. Per la propera vegada, intenteu estar una mica atents (sense deixar de gaudir) i veure si el preservatiu està ben posat (per exemple, cada vegada que canvieu de postura). Què et sembla?
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat