orgasme
Hola adolescents!
L'altre dia m'estava tocant i va haver un moment on sentia con pressió al cony i com que la respiració manava molt més ràpida (esque nose com explicar-ho massa bé). Bueno enfi, va ser una sensació molt placentera pero que va durar molt poc.. Ara intento que em torni a passar però no ho aconsegueixo.. Era un orgasme?
Una altra pregunta que tenia era si em podiau donar una tàctica o explicar formes de masturbar-se.. o nose si les eu provat quines de veritat fan efecte.. M'agradaria tornar a arribar a aquella sensació però no puc..
Moltissimes gacies!!
IESP

Hola Maria16!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Segurament, pel que expliques, vas sentir un orgasme. El que més es nota és la sensació de plaer i el relax després de tenir-lo (el cos queda relaxat). Però pensa que l'orgasme no és un acte voluntari, de manera que per molt que ens repetim "vull sentir un orgasme" no és cap garantia.
El més probable és que l'altre cop sentissis aquell plaer perquè et vas deixar portar, perquè no sabies que passaria... Com ara l'estàs buscant, potser estàs posant-te una pressió...
Et diria que provis d'estiumular-te de nou, però pensant en alguna cosa que t'exciti i que et toquis com més t'agradi. Ja veuràs que, si et deixes portar, les sensacions venen soles ;) Si ens hi capfiquem, no és possible! (és com si volguessis dormir-te i et diguessis a tu mateixa: dorm, dorm, dorm... No funcionaria oi?)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat