Masturbacio
Hola!
Estic preocupada, no hem se masturba. Cuan ho intento fer i hem fico els dits hem faig mal i no sento plaer, no se si ho estic fen malament o algo. Si tinc els dits bruts i hem masturbo puc agafar alguna infeccio? Hem podrieu dir alguna manera de masturbarme sense que hem faci mal i senti plaer?
Moltes gracies.
IESP

Hola Andrea!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que la zona més erògena de les noies està FORA de la vagina. De fet, l'òrgan més sensible i plaenter és el CLÍTORIS, que té una forma arrodonida i només serveix per sentir sensacions agradables (i d'aquesta manera, arribar a l'orgasme)
En primer lloc, et diria que provis de mirar-te els genitals amb un mirallet, així veuràs com són. Després, localitza on està el clítoris, i quan tinguis una estona d'intimitat, prova a acariciar-te per les diferents zones. Veuràs que cada part et fa sentir unes coses diferents, i serà tu qui et coneguis millor el teu propi cos! I recorda que la vagina no té tanta sensibilitat (per exemple, una noia pot portar un tampó i ni notar-lo, oi?)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat