Vull ser mes alta i prima!!! SIUSPLAU CONTESTEU:/
Per ser model de moda necessito ser 1,74 i bastant prima. Pero medeixo 1,57 i peso 50. No se que fer!! siusplau digueume aliments que facin que sigui mes alta i que no engordin. siusplau!! i aliments prohibits (perque engorden molt) enserio es el meu somni desde petita i per culpa de la merda de la genetica estic aixi. Necessito ajuda, pensava en deixar de menjar i porto uns dies sense ni esmorzar ni berenar ni sopar nomes dinant pero segueixoigual... RESPONEU RAPID SIUSPLAU!! Merci
Sara Bujalance

Hola Belieber01! Em sap greu però no hi ha cap manera de canviar la genètica. La millor manera de créixer és alimentar-se correctament, i la millor manera de mantenir un bon pes també és menjar bé. Deixar de menjar només et portarà a engreixar a mig/llarg plaç perquè el cos "s'espanta" pel fet de rebre tan poc aliment i respon acumulant més greixos per sobreviure, així que si no vols engreixar el que has de fer és menjar, i menjar bé! El millor consell que et puc donar és que t'acceptis tal i com ets, ja que és fonamental per sentir-se bé amb un mateix. I molt important, replanteja't el motiu pel qual vols ser model. És una feina que des de fora pot semblar molt bonica però és igual de dura que totes les feines en general, i és molt difícil fer-se un nom en aquest món, la gran majoria de models acaben per necessitar una altra feina perquè no els resulta suficient com per viure. Molts petons!!