VIATGE FI DE CURS
Hola Adolescents! Volia fer una pregunta,
Dintre d'una setmana vaig al viatge de fi de curs. El meu novio i jo tenim l'intencio de fer l'amor, pero els dos som verges i no sabem com sortitra la cosa..
Ell varies vegadas ja m'ha ficat els dits, pero no sabem si será suficient perque tot vagui be. Ens podeu donar alguns trucs?
Urgent!!!!
Petons.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, heu de tenir algunes coses en compte:
- És important que tingueu la confiança suficient com per parlard els vostres dubtes i pors respecte al sexe, com d'allò que us agradaria fer ;)
- Posar-se una data límit pot generar molta angoixa... Potser és millor deixar que sorgeixi, i aprofitar un dels dies que esteu "calents" i fer un pas més.
- Tenir preservatius a mà! D'aquesta manera, estareu ben tranquils i podreu gaudir tota l'estona
- No fer-se una altes expectatives irreals, ja que esteu aprenent! L'objectiu és passar-s'ho bé aprofitant que us agradeu molt! Amb la pràctica i parlant les coses, tot va sortint millor.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat