¿?¿?¿?
Hola! M'agradaria preguntar si hi ha alguna manera per eliminar el greix de la panxa, ja que en tinc bastant i és de les poques zones on tinc. Em podrieu ajudar si us plau? Qualsevol tipus de menjar o exercici específics em serveix.
Gràcies!!!
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera per aprimar o engreixar una part concreta del cos, com la panxa. Si aprimem, aprimem tot el cos, i si engreixem, engreixem tot el cos. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes i estar en forma en general, inclosa la panxa. Per fer-ho és necessari que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport t'anirà bé. I si, a més, fas exercicis de hula hop, treballaràs la zona de la cintura. Molts petons!!