TABLETA
ÒSTIA és que no és que sigui gordo però no estic allò molt prim ja m'agrada el meu cos però és que em fa una enveja terrible que hi hagi gent que tingui tableta i uns caxo abdominals. És que jo no he fet res per néixer així. Ja us aviso que tinc l'autoestima molt baixa i que no ho solucionaré, i menjo bé (no sóc anorèxic) i faig força esport 4 hores de futbol sala a la setmana i 1 hora aprox de partit però ara ja no faig abdominals però sempre he intentat fer-ne molts i flexions per guanyar tableta i tenir uns abdominals que posin a tothom i a totes les ties perquè hi ha un tiu que totes les ties el posen per tenir uns abdominals que de debò posen però jo no en tinc i em sento una mica malalment. M'agradaria que em donéssiu mètodes artificials o naturals per guanyar una tableta que exciti a totes les ties. Per cert, tinc 14 anys. Vull liar-me i sense tableta no sé trigaré molt més del que ja he estat esperant...
Sara Bujalance

Hola Anònim! La millor i única manera de tenir tableta és fer esport i menjar bé. A part d'això no hi ha res més per aconseguir-ho (bueno sí, photoshop a les fotografies, però aleshores es tracta d'una mentida, d'uns abdominals que no existeixen). Pensa que la forma del cos també depèn d'un tema genètic, i això fa que hi hagi persones amb una complexió més atlètica, i gent que menys. Per aquest motiu genètic és tan important que ens acceptem tal i com som, perquè hi ha coses de nosaltres mateixos que no podem canviar. Tot i així et recomano que tinguis paciència, encara tens 14 anys i molt de temps per davant per créixer. Ja veuràs com a mida que et vas fent gran guanyes cos i et poses més fort (alguns nois no deixen de créixer fins els 20-21 anys aproximadament). I, molt important, recorda que a no totes les noies les posa unes abdominals. De fet, la majoria acostuma a fixar-se més en l'actitut del noi, la seva personalitat, com parla, com es mostra, com vesteix... i també es fixen en altres parts del físic, com la cara, l'esquena o el tipus en general. Molts petons!!