BULIMIA!!!
Hola, tinc un gran problema i no se que fer...
Ja fa 2-3 mesos que ho estic passant molt malament ja que pateixo bulimia. Ja fa unes setmanes la gent em començava a dir que em veia més prima però jo em feia la despistada i ells no sospitaven res, però fa uns dies, una amiga meva d'un altre institut (tots els del seu l'institut em coneixen de primària) em va pillar i em va prometre que no ho explicaria a ningú. L'altre dia em vaig enterar de que aquesta "amiga" ho havia explicat a tots els del seu institut i tothom em venia i em preguntava que si era veritat. Em volia morir. Ara no se que fer perquè ja tothom ho sap i no vull que es pensin que no crec en mi mateixa ni res d'això, i a més, sempre que quedo amb algú, fins i tot quan parlo amb els meus pares, acaba sortint el tema de la bulímia. Ara tothom em diu que he de ser forta i superar-ho pero no puc!!! Tinc psicòlegs i prenc coses contra l'ansietat i tot i així no em serveix per res. Tinc la senació de que em perdo a mi mateixa i de que sempre m'estic enfadant amb la gent més propera a mi.
Sara Bujalance

Hola Janii! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. És comprensible que estiguis molesta amb la teva amiga pel fet de que hagi explicat una cosa personal teva. El més probable és que ho hagi fet sense mala intenció i que ho hagi explicat perquè està realment amoinada per tu i necessita desfogar-se. El millor que pots fer és parlar tranquil·lament amb ella i dir-li que no t'ha agradat que li hagi explicat a altres persones i que no ho torni a fer, si us plau. A part d'això, sentir-te perduda, enfadada, irritable i angoixada forma part de la bulimia. Ja veuràs com a mida que vagis fent teràpia i recuperant-te tot això anirà arreglant-se. El que és molt important que facis és que et prenguis la teràpia en serio, parlis amb els teus psicòlegs i amb els teus pares. Molts petons!!