Vull aprimar-me
Hola!
La gent em diu què estic bé i que tinc bon cos, peso 59'8 i medeixo 1'67... No em trobo massa agust amb el meu cos. Surto a patinar dia si dia no, i intento fer una dieta correcta, però per molts esforços no em marxen aquests ''michelins'' de la panxa, m'agradaria estar plana. Sobre lo de la dieta... Vaig començar durant un temps pero per falta de ferro i problemes em van voler ingressar, em van dir que no menjava correctament.
Siusplau ajuda'm, no sé que fer les meves amigues estan molt mes primes que jo, i m'agafa molt complexe...
Gràcies, un petò desde la ciutat que sempre hi ha boira.
Sara Bujalance

Hola liveinwonderland! Treu-te del cap la idea d'aprimar perquè el teu pes està bé per la teva alçada! És impossible que et surtin mixelins en lloc!! El problema no està en el teu cos, sinó en com t'estàs veient tu a tu mateixa, i és molt possible que t'estiguis veient més grassa del que ets realment. Per això és molt important que mengis bé, perquè és molt perillós que aprimis donat que no ho necessites. Si aprimes posaràs molt en risc la teva salut!! El que has de fer per sentir-te bé és valorar-te positivament i acceptar-te tal i com ets. Parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos t'ajudarà sentir-te bé. Molts petons!!