No em sento bé.
Ja fa uns dies que em sento molt malament amb el meu cos. Bé, de fet amb tot. Veig que m'estic engreixant i no m'agrado gens. Les cames, la panxa, els braços, la cara... M'estic obsessionant. Em miro al mirall i no m'agrada el què veig. Medeixo 1,68 i peso 63 kg. Aquests últims dos anys m'he anat engreixant molt i no vull que això continui. Menjo molt malament. A casa gairebé mai menjo verdura, fruita, peix, làctics... Sempre hi ha bolleria, pastissets, galetes de xocolata, patates... I clar és el que tinc més a mà si vull picar alguna cosa. Exercici si que en faig, encara que tampoc molt. Així que jo no sé que fer. És que veig que ara arriba l'estiu i mai havia estat com ara. Cada vegada tinc les cames més grasses, més panxa... i no m'agrada com em queden la majoria de coses. Abans m'agradava moltíssim anar a comprar i la roba i tal, però és que ara no m'agrada com em queda res. Em fa fàstic veure'm. Sento que no li puc agradar a ningú perquè és que ni jo mateixa m'accepto.
Sara Bujalance

Hola albaa20! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Primer de tot, el teu pes està bé per la teva alçada, així que no t'espantis perquè no estàs grassa. Si vols menjar bé i veus que a casa és difícil perquè hi ha poca fruita, verdura, peix... i molta bolleria i dolços, parla amb els teus pares i demana'ls que facin un esforç per canviar els hàbits alimentaris en familia. Adquirint uns bons hàbits junts, tota la familia guanyareu en salut i en un bon pes. En el següent link podeu trobar informació sobre un bon hàbit alimentari:
). I, molt important, a més d'adquirir uns bons hàbits és molt important que no siguis tan dura amb tu mateixa. Valora't positivament, donat permís per tenir defectes com tothom, i rodejat de gent amb la que et sentis bé. Tot això és fonamental per sentir-se bé amb un mateix. Molts petons!!