HOMO O HETERO?
Bona tardaaa!!!
Sóc noia i tinc 15 anys. El cas és que no sé què sóc...:/ Mira: Jo sempre m'he considerat heterosexual, he tingut algun que altre novio i tal... però des de fa un temps que dubto! Ara per ara crec estar enamorada d'un noi, però també d'una noia... és molt estrany tot plegat! Sé que segurament això no té gaire resposta i que probablement em direu que és normal de l'edat i l'experimentació... jo crec que també ho veig així perquè no crec voler un futur (casar-me i fer família) amb una noia, però si amb un noi. Però si em veig capaç d'estimar a una noia i ser alguna cosa més que amigues... A més a més, últimament estic parlant molt amb una noia que no conec en persona però em congeniat molt bé i ella està igual que jo... Què sóc? És l'edat? Ajuda! jajajaja Moltes gràcies!!!!!
Elena Crespi

Hola Blogger! com estàs? Doncs, primer de tot, agrair-te la confiança.
Evidentment que et diré que és normal amb l'edat, perquè és normal amb l'edat. També ajudar-te a diferenciar que hi ha persones que ens poden excitar (siguin homes i/o dones, nois i/o noies) i persones amb qui ens veiem tenint una relació. Pel que tu dius, sembla que si et planteges una relació de parella, t'imagines un noi... però potser no pots evitar sentir coses per algú del mateix sexe. Això potser vol dir que l'escitació la pots sentir per algú del sexe contrari o del mateix sexe. És molt normal en un moment com el que estàs vivint ara tu, els 15 anys. On el nostre potencial d'excitació és immens i som fàcilment excitables.
També et diré que el temps et dirà a tu si tens una orientació o una altra...
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.facebook.com/elenacrespipsico