ESTREEEEES.
A veure, jo soc una noia de 14 anys, i soc bastant alta la veritat,però vull aprimar-me, se que caldria dir-te el meu pes, però jo no se ni quant peso...El problema es que faig esport tres cops a la setmana, unes quantes hores,i no aprimo res de res, i menjo bé... Jo ja no se que fer mes, se que com no saps el meu pes no pots dir-me res ben bé, però et dic que quan em sec s'hem fan 3 michelins, i no vull que hem contestis que hem tregui del cap aprimar-me, però jo he d'estar bé amb mi mateixa...Gràcies<3
Sara Bujalance

Hola Mariaa! No cal que em diguis el teu pes, perquè sigui quin sigui la única manera que et puc dir que funciona per estar en un bon pes és menjar bé, o sigui, de tot, variat i equilibrat (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf), i que facis esport, com ja fas. Pensa que si menjant equilibrat i fent esport no aprimes és perquè el teu cos no ho necessita. Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, que ni triem ni podem canviar, i per aquest motiu sempre insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!