LIAR-SE
ÒSTIA Tinc 14 anys i encara no m'he liat amb ningú. Ja sé que tot té el seu pas i que també molta gent encara no s'ha liat als 16 i que el que és un problema és no tenir casa ni menjar i tot això però és que la majoria dels meus amics s'han liat i em fan una enveja... Òstia és que no trobo cap nòvia no sé que fer sóc tímid però és que no sé com lligar. AJUDA SIUSPLAU!!!
Anissa Ouali

Hola Anònim!!!
Tu mateix dius que no has de tenir pressa, però també tens ganes, tot i que desconec si hi ha alguna noia que t'agradi o simplement és les ganes d'estar amb algú. Si només és el volee estar amb algú, aquí ho tenia més difícil, ja que fins que no hi hagi algú qui t'agradi no et llençaràs (ja se que has dit que et molt tímid), però si t'agrada algú, pots intentar utilitzar alguna excusa per apropar-te, que us presenti un amic, si esteu al mateix institut veure la manera de parlar amb ella, i mica en mica et veuràs més segur i serà més fácil "lligar".
Ànims i donat temps!!!
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali