Perdre pes..
Hola! Peso 83kg i mesuro 1'70, se que per a estar al pes perfecte he de perdre 20kg. He fet aquesta consulta per veure'n si em podires donar alguns consellets per aquest estiu. Moltes gracies:)
Sara Bujalance

Hola Vero! La millor manera d'assegurar-te un bon pes és adquirir i ser constant en uns bons hàbits alimentaris, menjant de tot, variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf), repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple). A més d'això és necessari també que facis esport al voltant d'uns 3 cops a la setmana. Fent tot això com a hàbits mantindràs un bon pes i una bona salut. Tot i així, recorda que el pes és un tema de salut, i que estàs en edat de creixement (molt important!), per això et recomano que vagis al teu metge i li demanis consell, ell/a et podrà orientar i fer un seguiment del teu pes i estat de salut. Molts petons!!