Regla 1r any
Hola!
Mira jo fa uns 7 mesos que tinc la regla. El que em fot molt és k em dura 7 dies (no em fa mal ni res po saps això fot bastant). La meva pregunta és: si la regla dura 7 dies diguemne k es considera normal, si ara el 1r any em dura 7 dies, em durarà 7 dies ja per sempre o potser despres de l'any o una mica més em durara 4o5 dies?
IESP

Hola Danna SP!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que els dies que dura la regla varien segons la noia! Poden ser des de 2-3 dies fins 7-8 dies, imagina quina varietat! Però és normal que els 2-3 primers anys de tenir la regla, aquesta sigui molt irregular o que varïi al cap del temps a mesura que creixem. Llavors, si ara et dura 7 dies, potser d'aquí uns anys ja no triga tant en marxar!
El millor és que expliques que no et fa mal, ja que hi ha noies que la regla els dura menys dies però pateixen un dolor molt fort (fins i tot, han de quedar-se a casa descansant o prendre medicaments específics pel mal).
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat