PREGUNTA URGENT
Hola!!
Voldria fer una pregunta:
Fa una mica m'ha sortit com un tall per la zona d'abaix... Però per dintre osigui on el llavi doncs per allà i nosé com me l'he fet. Hem dutxo cada dia i m'ho rento tot lo bé que puc amb sabó i no s'ho vull dir a me mare perque coses així fan corte... I no s'ho penso dir... És alguna cosa greu tenir un tall per aquesta zona? Siusplau esque tinc molta por de que sigui algo greu.. :(
I un altre cosa, nosé si es per culpa del tall aquest però cada vegada que vaig al bany i em "rento" em surt una mica de sang. Nosé si es pel tall m'agradaria saber-ho.
Siusplau reponeu!! Tinc molta por :(
Gràcies<3
Anissa Ouali

Hola!!! A vegades els talls en aquesta zones es poden produir per si et depiles amb gillette. Un altre cosa, els genitals no s'ha de rentar per dintre (la part interior) amb sabó, ja que ells mateixos és "netegen" sols.
és normal que cada cop que vagis al bany sagnis, ja que si tens un tall en aquista zona és difícil que es curi ja que aquesta part està sempre més humida pel flux vaginal. L'ideal? anar al metge, no t'ha de fer cap mena de vergonya, ja que és molt normal que pugui sortir alguna ferida però cal visitar un metge.
un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali