El novio onesionat a,b el meu pes
Hola, bona tarda sóc una noia de 18 anys i fa 2 anys que tinc novio... El "kit" de la qüestió és que l'altre dia estava a casa del meu novio i vaig sentir un conversa amb el seu germà... El seu germa li deia que jo estava massa grassa i que se'n busqués a una que estés més "bona". Medeixo 1.72 i peso 61 kg, això es estar grassa? Li vaig comentar a la meva mare de que em fes més verdura x tal de seguir una dieta i em va dir que no que ja estava bé, si no estaria masa prima... Des de fa un mes, mes o menys que menjo el tot el que la mare em fica al plat pero despés vaig al lavabo i vomito.. m'he aprimat 3 Kg i a la mare l'hi he ficat l'excusa de que son els nervis de la sele....
Li vaig preguntar al meu novio si havia notat que m'havi aprimat 3 KG, es a dir ara peso 58 i em va dir que per a ser prfecta que hauria de pesar maxim 55...
No el vull perdre, pero tampoc no vull vomitar mes pq tinc por de patir anorèxia o bulímia.
Nesesito el vostre consell.
Gràcies, un petó
Sara Bujalance

Hola! 61 quilos per 1.72 m vol dir que estàs prima!! No necessitaries aprimar res!! Per sota de 61 quilos és un pes massa prim per la teva alçada! 58 és estar per sota del que necessites i si arribes a 55 quilos, com et diu el teu novio, estaràs en un infrapès important i perillós per a la teva salut. A més, què és això d'aprimar perquè un altre, per molt novio que sigui, t'ho diu?? Si és el teu novio i realment t'estima t'acceptarà tal i com ets. A més, ja pot estar content perquè una noia amb 1.72 m i 61 quilos és tot un cuerpazo!. Ni de conya continuïs perdent pes, menja de tot, com sempre i passa de perdre pes perquè no ho necessites. Potser el que t'has de plantejar no és canviar de pes, sinó de novio! Parla amb ell i digue-li com et fan sentir aquests comentaris sobre el pes. Si tot i parlar amb ell no té en compte els teus sentimens, reflexiona sobre què és el que esperes d'una parella i si aquest noi s'ajusta realment al que tu vols i al que tu et mereixes. I molt important també, no enganyis als teus pares sobre aquest tema, parla amb ells sobre la preocupació pel pes, t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!