pregunta (E)
Hola! Soc noia i tinc un problema/complexe/nosecomdefinirho. Bueno dons el que passa es que tinc els llavis menors d ela vagina molt grosos. Es a dir, son mes grosos que els majors i em surten. Fins ara no m'havia preocupat mai, pero ara ja comenco a ser gran i he oensat que quan tingui relacions sexuals... potser que no em senti comoda per culpa d'això. També el que em preocup és que pugui ser una molestia, ja que quan em masturbo i em poso els dits de vegades me dapartar els llavis menors, ja que de veades, al estar tan ''estrigonyats'' per dorho dalguna manera, molesten. Faig aquesta ocndulta perue aa em preocupa, pero mes endavant magradaria saber alguna cosa. Moltes gracies!
IESP

Hola Ela!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, he de dir que als llavis de la teva vagina no els passa res dolent, senzillament tenen aquesta forma. Les vulves (on trobem els llavis menors, majors, el clítoris, etc) són totes ben diferents i varien en forma (segons el tamany de les parts) o color (de més rosades, més vermelles...).
L'únic inconvenient és que s'hagin d'apartar en cas d'una penetració (de dits, penis o joguina sexual), però l'important és que no hi ha cap tipus de mal físic! Per tant, el teu plaer continua intacte si t'oblides de la forma dels llavis i aprofites per gaudir de la relacio! :) Pensa que normalment a l'hora de tenir relacions, estem més pendents de què pensarà l'altre del nostre cos, que no pas el de fixar-nos en el físic de l'altra persona... oi?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat