AJUDA !!! siusplau.
Hola ! sóc una noia i tinc 13 anys, i me liat amb un noi de la meva classe, sense estar junts com a parella...!
em vaig sentir molt especial.. però ara passa de mi, i anem a la mateixa classe ! Que Puc Fer? AJUDA !!! siusplau ! (: Moltes gràcies !!!!
IESP

Hola Xupa-xup 13!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, crec que el més important és que ho parlis amb ell i li preguntis perquè ha canviat la seva actitud. Pensa que es tracta dels teus sentiments i tens tot el dret a preguntar i saber què ha passat. A més, recorda que ell és l'única persona que pot respondre-ho! :)
Segurament no serà fàcil, perquè sempre fa vergonya haver d'expressar els sentiments... Però t'animo a que ho facis per treure't el dubte i poder fer-li saber com et sents si passa de tu (a sobre, veient-lo cada dia a classe!)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat