amic i sexe
Hola! Tinc un dubte.. tinc novio i estic molt bé amb ell, es una relació sòlida. Però hi ha un altre noi, som molt amics i ens toquem mutuament cuan estem sols. Ho faig moltes vegades a la setmana amb el novio i m'agradaria fer-ho amb l'amic ja que tinc una mica d'atracció sexual cap a ell.. pero no se si fer-ho ja que la relació amb el novio s'hem podria anar a la merda..
Ajudeu-me siusplaau!
IESP

Hola Neus!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que això ho decideixes tu! Normalment, les parelles solen tenir una "norma" en la que se suposa que els dos membres no es poden liar amb altres perones, però no se si és el teu cas! Potser tots dos accepteu aquest tipus de relació :)
En canvi, si el que fas és d'amagades, i el teu novio pensa que teniu "exclussivitat" (osigui, que només us lieu entre vosaltres), llavors estaries enganyant o trencant el vostre pacte. El millor és que siguem sincers, ja que ens podem trobar que l'altra persona també vol fer el mateix (imagina't, que ell té una amiga amb la que no s'hi lia pensant que tu t'enfadaries...).
Si tenim parella, és important ser sincers per tal de ser nosaltres mateixos! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat