Nose com fer-ho!
Hola, necessito ajuda urgent!
Fa un temps que estic sortint amb un noi que m'agrada molt, però totes les relacions sexuals que hem tingut han sigut un desastre! La majoria de les vegades vaig jo a baix, perquè tinc poca experiència i no em sé moure a dalt. Tant ell com jo no érem verges quan vam començar
El problema és que no aconseguim mai arribar al final i que ell ejaculi. Sempre ho acabem deixant perquè em diu que es cansa i que no sé seguir-li el ritme.
Ho hem provat amb diferents postures però no ho aconseguim! Estic preocupada, perquè crec que tota la culpa és meva, no em sé moure per a fer el sexe. Nose com arreglar-ho i com aprendre a fer els moviments per a poder i fer gaudir de les relacions sexuals.
Algun consell?
Gracies :)
IESP

Hola Abendlied94!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Abans de tot, has de saber que nosaltres no som els responsables del PLAER DE L'ALTRE. ës a dir, cada persona ha de saber què li agrada i què no. de fet, si no arriba a ejacular, segurament no té res a veure amb tu, sinó amb ell mateix. Ja ens pot venir el millor amant de la terra, que si nosaltres no estem predisposats a sentir plaer, no podrem (per això el cervel és tan important!!)
és important que no us prengueu cada relació sexual com un examen. Sinó, on està la part divertida? I recordeu que heu d'indicar a l'altra paresona com SÍ us agrada (no tant el que NO us agrada), per anar coneixent-vos millor :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat