Amiga anorèxica
Hola,
Fa poc que una amiga meva té anorèxia i no se com ajudar-la. A l'hora del pati, un grup l'estem animant a que mengi i dir-li les coses bones de menjar. Però el que passa es que al cap de cinc minut la veus que s'ha ajuntat amb una altre i ha tirat el "bocata", que puc fer?
Sara Bujalance

Hola xenics1117! Gràcies per compartir amb mi la preocupació que tens per la teva amiga. EL millor que pots fer és animar-la a que parli amb els seus pares sobre el que li està passant. Si està tenint problemes amb el menjar necessita rebre ajuda professional, i els únics que li poden proporcionar són els seus pares, per això és fonamental que ho sàpiguen. Si tot i animar-la, ella no els hi diu, aleshores serà necessari que ho facis tu directament, parlant amb els seus pares o amb els professors, que també us poden ajudar. Sé que pot ser difícil fer-ho, sobretot si ella no vol que ho facis, i és probable que s'enfadi amb tu si ho fas. Però d'aquí a un temps ho entendrà, i t'ho agrairà, i sabrà que tu sí ets una amiga de debó, no com les que l'animen a llençar l'entrepà. Molts petons!!