Necesito ajuda
Fa com uns tres-quatres mesos que vaig decidir possar-me a dieta.
M'he aprimat 8-9 quilos i ara mateix peso 58 (abans 67) quilos i medeixo 1.62.
Els meus amics noten la diferència i jo tambe, pero desprès hem poso un biquini o alguna cosa concreta i es com si estiguès una altre vegada com abans.
Menjo normal, per esmorzar fruita amb muesli o cereals intregals, per dinar coses a la planxa, amanides etc.. i per sopar fruita o alguna verdura.
Estic orgullosa d'haver perdut tant de pes pero a l'hora de possar-me biquini no estic molt satisfeta... Es normal? O soc jo que em miro molt els defectes y els detalls??
Sara Bujalance

Hola ariaadna! El problema està en com et veus, no en el teu cos, o sigui, quan et mires et fixes massa en els detalls i, a més, el més probable és que distorsionis el teu cos. És a dir, que el vegis més gras del que realment és, perquè amb el pes que tens és impossible que et sobri res. Has d'anar amb molt de compte perquè quan un comença una dieta per aprimar té molts números d'acabar patint una anorèxia, o sigui, una malaltia mental greu que et pot portar a l'hospital. A més de menjar cereals, fruita, a la planxa, amanides... també has de menjar pasta, arròs, llegums, làctics... i de tant en tant també algun gelat, dolç o embotits.... El millor consell que et puc donar és que parlis amb els teus pares sobre com et sents amb el cos i el menjar. Ells t'ajudaran a fer-te sentir bé i evitaran que acabis patint una anorèxia. Molts petons!!