Estic grassa.
Hola em dic Andrea, medeixo 1.61cm i peso 70 kg. Estic grassa i en sóc conscient, tinc molta panxa i això m'avergonyeix molt i el pitjor de tot es que faig judo dos cops per setmana una hora i mitja i els caps de setmana vaig a passejar amb els pares i amb el meu gos per la muntanya o a parcs. No sé que fer per aprimar-me i he arribat a intentar provocar-me el vòmit. Podrieu dir-me quina dieta seguir per aprimar-me? Gracies!
Sara Bujalance

Hola Andrea! No cal que facis cap dieta en concret, el que sí és necessari és que, a més de fer esport com ja en fas, adquireixis i siguis constant en uns hàbits alimentaris saludables, menjant de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda. Els complementaris poden ser una fruita o un iogurt, per exemple). Fent tot això acompanyat d'esport i de manera constant t'asseguraràs un bon pes. Ni se t'acudeixi vomitar perquè NO aprima (si coneixes a algú prim que vomita, està prim per altres motius, perquè el vòmit no aprima). A més, provocar-se el vòmit és MOLT perillós perquè pot provocar-te, fins i tot, una aturada cardíaca. I, molt important, recorda que el tema del pes és un tema de salut, per això és important que visitis al teu metge i li demanis consell, ell/a et podrà orientar i fer un seguiment del teu pes i estat de salut. Una altra cosa que també és molt important és que parlis amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!