estic gordaa
holaaa
Tinc un problema amb el pes, tothom em diu que estic be, pero eske jo em veig molt grassa. Medeixo 1,70 i peso 76kg. Intento aprimarme, pero es imposible, fent exercici nomes consegueixo aprimarme un quilo. Que puc fer?????? estic desedperadaa.
Sara Bujalance

Hola judiith<3! La única i millor manera de mantenir un bon pes és, a més de fer esport com ja en fas, i menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf), i repartit en 5 àpats: 3 principals (esmorzar, dinar i sopar) i 2 complementaris (mig matí i mitja tarda, els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple). Fent tot això t'asseguraràs un bon pes i estat de salut. I recorda que el cos és savi, si no aprimes és perquè el teu cos no ho necessita. Molts petons!!