Vull aprimar-me !!
Tinc 13 anys, medeixo 1,67 i peso 61. Les meves cames son una mica gruixudes, sobretot les cuixes, em medeixen uns 53 cm de longitud. Ja fa temps que intento aprimarme però no ho aconsegueixo. He fet dieta, he anat a caminar cada dia durant 1 hora i 3 dies a la semana, a part de caminar, 1 hora d'esport, fins i tot m'he comprat una crema reductora, per aprimar les cuixes i treure la celulitis que tinc. Amb tot això no he aconseguit res, ni aprimar un kg. La meva mare diu que estic bé i la familia també però jo no m'hi vec bé.
Que puc fer? Ajuda siusplau!!
Sara Bujalance

Hola! Fes cas de la teva mare perquè estàs bé, no necessites aprimar res!! Per això no aprimes, perquè el teu cos (que, a més, està creixent) NO necessita aprimar. L'únic que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. I si realment et vols sentir bé el que has de fer és valorar-te positivament, identificant i disfrutant de les teves virtuts, del que fas bé i dels teus punts forts, donant-te permís per equivocar-te i tenir defectes com tothom, i molt important, acceptar-te tal i com ets i rodejar-te de gent que et faci sentir bé. Molts petons!!