Bipolaritat del noi que m'agrada o no?
Hola, bona tarda
No sé si he escollit bé la categoria, però necessitaria ajuda d'inmediat. El cas es que sento alguna cosa cap un noi d'un any menys que jo. Abans parlavem cada dia i jo li agradava també. No sé ben bé el que va passar, però tot va canviar i ja no parlavem tant. Bè don s l'altre dia em vaig enterar que ell va dien que soc una pesada i em vaig posar super depre, ell es va enterarde que estava malament i em va obrir preguntan que passava, va parlar amb una amiga meva i diu que es va equivocar i tal, el que no entenc es que fa un mes, quan parlavem i ens molavem, ell no donava senyals i sudava bastant de mi i jo encara no m'havia liat amb ningu i em vaig liar amb un noi, i ell es va enterar, i li va sentar malament, però tot i així no entenc res, es molt bipolar amb mo, divendres quedem per parlar i tinc por de posar me a plorar, creieu que sent algo? Que faig? Estic molt perduda
IESP

Hola Miariiieta!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, des del consultori no et podem dir si li agrades o no, ja que això només ho sap ell mateix.
Però és normal que estiguis perduda, ja que el seu comportament ha anat canviat tant que no has pogut saber què passava. És important que pogueu parlar d'això, i que li diguis com et va fer sentir que digués allò de tu. Si plores, no és res greu: el plor és senyal que t'has posat trista, però és ben normal! :)
Ànims maca!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat