vull aprimarmee jaaa
Hola Saraa...
Vull aprimar-me jaa per l'estiu i estar més delgadaa...tinc 14 anys i peso 57/58 kilos i no em veig bé amb mi mateixa,els meus pares em diun que estic be per la meva edad i això ,...però esque no ,jo ja he vomgut deixar de menjar i no menjar res al insti...però esque no funciona. També les meves amigues em diun de provocar el vomit i aixi adelgasi...però nose que fer.
Espero que majudis! Un petó ♥
Sara Bujalance

Hola andreeaaa! Fes cas dels teus pares perquè estàs bé. El que has de fer per mantenir un bon pes és ser constant en uns bons hàbits alimentaris i pràctica esportiva. Menja de tot, variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fes esport habitualment. Fent això no tindràs problema per estar en un bon pes i en forma. Ni de conya deixis de menjar, això només et portarà a engreixar més a mig/llarg termini. El cos "s'espanta" quan passa gana i ho compensa engreixant més. I ni de conya et provoquis el vòmit. El vòmit NO aprima i és MOLT perillós, et pot portar a l'hospital per problemes cardíacs. A més, el vòmit es carrega les dents i tindries molt problemes dentals. Si el tema del pes et preocupa t'anirà bé parla-ho amb els pares i amb amics de veritat, no amics que et donin consells perjudicials per la salut. Molts petons!!