No puc més, tinc que aprimar!!
Hola!
Tinc un problema enormee!! Tinc 14 anys i peso 52-54 kilos, tinc la panxa amb estries als laterals i se'm acumula la "xixa" a tot arreu... estic intentant fer dieta menjo peix blanc i a demès bec moltissima aigua, fa 1 més que estic menjant molt saludable... però.... buuuuf no m'aprimo!! Necessito algun consell si us plau!!! No puc anar a la piscina o a la platja amb aquest cos... grasa per tot arreu i estries aquí i allà!! :(
Sara Bujalance

Hola! La única cosa que funciona per tenir un bon pes és ser constant ens uns bon hàbits alimentaris i esportius. Menjant de tot, equilbrat (com diu la piràmide alimentària), i fent esport, com a mínim, 3 cops a la setmana estaràs en forma sense problema. Però recorda que això funciona si són hàbits (es fan sempre) i que els fruits es recullen al cap de setmanes, no dies. Pel que fa a les estries, a més de menjar bé i beure prou aigua és important que hidratis la pell amb crema. I, molt important, no t'obsessionis amb el cos i no permetis que la preocupació pel físic t'espatlli les vacances, et mereixes disfrutar-les tinguis el cos que tinguis! Molts petons!!