Estic farta!
Fa una setmana vaig tindre un ''rollete'' amb un noi. Li vaig dir a les persones que més confiava, però alguna s'ha xivat! Ell no vol dir que es veritat que va passar. Perque s'avergonyeix o algo semblant. Però ara ja no es parlem, el vull recuperar, m'he donat compte que m'enamorat d'ell, i ara ja no se que fer. Algun cosell?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quan les persones s'enamoren sovint no veuen la realitat, intentarem amb aquesta resposta fer-te reflexionar una mica, encara que segueixis enamorada d'ell.
Dius que ell s'avergonyeix de tu, realment vols estar i recuperar a una persona que davant d'altres persones s'avergonyeix de tu?
Que aquest enamorament no en deixi cega i intenta veure més enllà, creus que et mereix una persona que et vol tenir en el secret i que s'avergonyeix de tu?
El nostre consell és que et valoris a tu mateixa, si tu no ho fas, difícilment els altres ho faran. Tu ets la persona més important de la teva vida.
Una abraçada molt forta!
Helena Angel @HelenaAL