Peso massa per la meva alsada !
Hola ! Be jo tinc 15 anys i faig 1'62 o 1'63 i peso 68 i m'han dit que estic per sobre del meu pes, jo em sento be amb mi mateixa pero a vegades em costa perque totes les meves amigues són molt primes i jo tinc molta cuixa i una mica de panxa i molt cul, el meu problema es que sento que fer exercici es molt avorrit i se que a mes d'una li passa lo mateix, es que fa molt pal fer exercici. Be potser el meu problema no es tan important com el de les altres, pero, m'agradaria que quan poguéssiu em respongueu si us plau ! Gracies :)
Sara Bujalance

Hola StarStrong22! A molta gent li fa pal fer esport, però això és perquè no han trobat un esport que els hi agradi. El truc per fer esport és practicar-ne un amb el que t'ho passis bé, així fas activitat física sense ni adonar-te'n. Prova esports, n'hi han molts: sortir a còrrer, patinar, anar en bici, fer zumba, ball, natació, volei.... I molts més. A part d'això és important també menjar de tot i equilibrat, com marca la piràmide alimentària. I el més important de tot, NO et comparis amb les altres noies, cada persona és única, irrepetible i especial, i aquí està la gràcia, sinó seriem clons i el món seria molt avorrit. Valora't positivament, no et comparis i acceptat tal i com ets, són les millors pautes per sentir-se bé. Molts petons!!